Om at være frivillig i Hjerteforeningen

FINAL_KORREKTUR_990_Frivillig_Hæfte_A5 (3)-01

Som frivillig i Hjerteforeningen er der forskellige aktiviteter du kan være involveret i.

Vi har derfor lavet et hæfte, hvor du kan få et overblik over den hjælp du kan bidrage med og samtidig få et indblik i essensen af Hjerteforeningens frivillige indsatser.

Den måde vi bedriver vores frivillige virke på er sammenfattet herunder. Vi kan kalde det en gensidig forventningsafstemning...

Uanset hvilken aktivitet du er en del af, eller hvilken opgave du har fået tildelt, så er du frivillig i Hjerteforeningen.

Velkomstprogram til nye frivillige

Er du i tvivl om noget, er du selvfølgelig også velkommen til at kontakte din frivilligkonsulent eller projektmedarbejder.

'Frivillig i Hjerteforeningen' er skabt af en arbejdsgruppe bestående af frivillige og ansatte.
Sammen har vi forsøgt at skabe et hæfte man har lyst til at åbne og som er let at læse. Det har været vigtigt at give læseren en forståelse for Hjerteforeningens tre indsatsområder og hvordan man kan bidrage.
Uanset hvilken opgave man har eller hvilket projekt man er tilknyttet, så er alle frivillige i Hjerteforeningen, og arbejder for samme mål, men på forskellig vis.