Regionsmøder

DSC08762_Kjerumgaard_com

Regionsmøderne afholdes hvert år i oktober måned i hver af de fem regioner. Møderne er for Hjerteforeningens frivillige i lokalforeninger og klubber.

Formålet med regionsmøderne er at orientere og skabe dialog mellem frivillige i lokalforeninger og klubber og bestyrelsen og ledelsen vedrørende det frivillige arbejde i Hjerteforeningen med særligt fokus beslutninger, som omhandler det frivillige virke.

Regionsmøderne fungerer som en forlængelse af frivilligdagen og repræsentantskabsmødet, hvor der her er endnu mere mulighed for at gå i dialog med bestyrelsen og ledelsen vedr. udvalgte temaer.

På regionsmøderne lægger vi vægt på dialog, samtale på tværs af lokalforeninger og fordybelse i temaer, der er relevante for frivilligheden.

Du kan se præsentationen her eller i den røde boks på denne side, samt en status fra kerneaktiviteterne i videoen nedenfor..

Du kan også se en hjertefølt tak fra de ansatte her.

Ses vi til frivilligdag og repræsentantskabsmøde 2024?