Vejledning til Facebook

cvr

Facebook kan bruges til mange ting bl.a. at promovere jeres lokalforening eller klub. Det kan være en jungle at finde rundt i Facebook, derfor har vi lavet nogle redskaber til at hjælpe jer i junglen.

Her på siden finder I manualer, guides og gode råd til brug af Facebook. De er delt op i separate tekster, så man kan læse om det, man netop står og skal bruge hjælp til.

For at komme godt i gang så skal du bruge et profilbillede og et coverbillede til din side. Benyt dette profilbillede, og enten dette coverbillede med 'zipper' eller dette coverbillede uden.

I kan også se videoen herunder, der gennemgår hvordan man skaber synlighed og engagement.

Har du behov for sparring og måske spørgsmål til hvordan andre lokalforeninger og klubber bruger Facebook, kan du klikke her for at komme ind til en Facebook-gruppe, vi har oprettet til formålet.

Ellers kan du altid kontakte din frivilligkonsulent, hvis du har behov hjælp med at komme igang.

Manual til hjemmeside