15 nye formænd

Tak for indsatsen til de afgående formænd og velkommen til nye kræfter

Skrevet torsdag d. 9. maj 2019

Af Lotte Bucka, lbucka@hjerteforeningen.dk

Ved årets ordinære generalforsamlinger i lokalforeninger blev der holdt mange takke- og afskedstaler for de ihærdige og loyale indsatser for hjertesagen, for i år gik 16 formænd af efter mange år på posten som formænd. I de 15 af lokalforeningerne er der valgt en ny formand.

Steffen Jørgensen, afdelingsleder i Frivilligafdelingen, byder de nye formænd velkommen.

– Det er dejligt, at vi har fået nye kvalificerede kræfter på formandsposterne. Der har været god interesse for at blive valgt som formænd for lokalforeninger og klubber. Det tyder på, at vi i Hjerteforeningen har en sag, som danskerne tror på og gerne vil være en aktiv del af, siger Steffen Jørgensen og fortsætter:

– Også en stor tak til de formænd, der i år har valgt at overlade stafetten til andre. Tak for iveren for at gøre en indsats for hjertesagen. Tak for engagementet og tak for lysten til at gå forrest for hjertesagen.

De 15 lokalforeninger, der har fået ny formand, er:

Fredericia, Frederikssund, Herning, Kalundborg, København N/NV, Lemvig, Lolland, Mariagerfjord, Mors, Rebild, Skive, Stevns, Sønderborg, Viborg og Aalborg.