Kampagner

Hjerteforeningen afvikler over året en række kampagner i ønsket om at udbygge kendskabet til foreningen og promovere udvalgte initiativer.

Tre eksempler på kampagner, hvor vi er meget til stede i medierne i kortere perioder er:

• Hjertegalla (9. marts 2019)
  • Landsindsamlingen (28. april 2019)
  • Elsk hjertet (medio august – 30. september 2019)

Konstant tilstedeværelse

I Hjerteforeningen arbejder vi dog mere og mere med konstant tilstedeværelse på en række indsatser til en mere målrettet gruppe danskere. Det gør vi for at sikre så stærk relevans af vores projekter og for at knytte så stærke relationer til patienter, pårørende og danskere i risikozonen. Det gælder bl.a.:

Hjerteforeningen – Hvert slag tæller

I 2018 ændrede Hjerteforeningen sit slogan til ”hvert slag tæller”. I sloganet ligger en dobbelthed, som tydeliggør den fælles hjertesag og hver eneste livsvigtige indsats fra både frivillige, medlemmer, ambassadører etc. Sætningen synliggør samtidig hvor vigtigt hvert hjerteslag er. For når hjertet slår er vi i live. Når det slår rigtigt, har vi det godt. Og når det ikke slår, er det slut. Derfor er hvert eneste hjerteslag det vigtigste i verden.

Har du spørgsmål til Hjerteforeningens kampagner, kontakt venligst Nicolai Michelsen, nicolaim@hjerteforeningen.dk