Julekalenderen 2021

Vi samler ind, så vi kan give hjertebørn mindeværdige oplevelser – og vi har brug for jeres hjælp!

Når du som frivillig hjælper med at sælge dette års skrabejulekalender, støtter du aktiviteter for hjertebørn og forskning i medfødte hjertesygdomme hos børn. Nedenunder finder du information om, hvordan du kan hjælpe os med at sælge julekalenderen.

Af hjertet tak for din interesse og støtte!

Julekalender 2021 forside

Information om julekalenderen

• Pris 50 kr./stk.
  • I år har vi sørget for ’dobbeltpræmier’. Det betyder, at hvis man vinder, så vinder man både en præmie til et barn og en præmie til en voksen. På den måde sikrer vi os, at det bliver sjovt for hele familien at skrabe sig igennem vores julekalender.
  • Kalenderen sælges i perioden 15. september – 31. december 2021
  • Man bestiller julekalendere på julekalender.hjerteforeningen.dk , og vi begynder at sende dem ud til jer i begyndelsen af oktober.

Sådan bestiller du

Du bestiller julekalendere på julekalender.hjerteforeningen.dk. I år har vi et oplag på 16.000 julekalendere, og bestilling, udsendelse, afregning samt returnering er sat i system og foregår gennem ovenstående website, hvor alle informationer også fremgår.

NB! Ønskes displays, skal I huske at notere dette i bemærkningsfeltet ved bestilling.

Indsalg eller selvsalg

• Indsalg: lokale butikker; f.eks. lokale børnetøjsbutikker, smykkebutikker, frisører, biblioteket, boghandleren, bageren, slikbutikken osv. I må ikke kontakte Matas.
  • Selvsalg: I er også velkomne til selv at sælge kalenderen på f.eks. caféer, events, julemarkeder, hjertemotionshold, til familien eller ved dørsalg.

Salgsliste: Når I har lavet aftaler med butikker og lignende, så meld dem ind til Maria: muribe@hjerteforeningen.dk. Så sætter vi det på salgslisten, så folk ved, hvor de kan købe kalenderne fysisk.

Vi kontakter i år ingen butikker gennem vores telemarketing, så der kommer ikke til at opstå problemer ved, at I spørger butikker, der allerede kunne være blevet spurgt.

Vi har lavet et dokument ”Aftale om indgåelse af salg” som I kan få butikkerne til at skrive under på, når I indgår aftalen om salg. Aftalen kan du hente ved at klikke her.

Procedure for afregning: VIGTIGT!

• Faktura på hele bestillingen sendes sammen med leveringen af julekalenderne (inkl. returlabel til GLS)
  • Deadline for betaling på denne faktura er 15. januar 2022
  • Deadline for returnering af ikke solgte kalendere er 15. januar 2022
  • Ved returnering af ikke solgte kalendere fremsendes en kreditnota på disse + information om nyt retvisende beløb til betaling

Brug af MobilePay ved salg

• Med leverancen af julekalender følger et antal kort, hvorpå man kan notere sit eget (sælgers) MobilePay nummer. Det er IKKE Hjerteforeningen, der leverer et nummer.
  • Det beløb sælgeren har fået ind på MobilePay, overfører sælgeren selv til den person, som står for bestilling og betaling af faktura.

Materiale

• Facebook opslag: Vi har også lavet et Facebook opslag, som I kan lægge op i jeres lokale Facebookgrupper, eller som I kan poste som privatpersoner. Her er budskabet ”køb julekalenderen”. Skriv gerne følgende tekst til: Køb årets julekalender og skrab dig frem til flotte præmier for hele familien, mens du støtter aktiviteter for hjertebørn. Prisen er 50 kr. Du kan købe den her: stoetos.dk/hjerteforeningen.  Billedet til opslaget kan du hente ved at klikke her
  • Vi har lavet et PowerPoint med information om julekalenderen. Det kan downloades her.
  • Plakat: Der følger plakater med gratis, når I bestiller julekalenderen, men hvis I ønsker flere, kan I altid printe ekstra plakater her.
  • Avisannoncer: Vi har annoncer til jer med to forskellige budskaber: ”Køb julekalenderen” eller ”Sælg julekalenderen”. Du kan hente annoncerne ved at klikke på den ønskede størrelse og det ønskede format herunder:

Annonce: sælg julekalenderen

Halvsidesannonce til tryk
Halvsidesannonce til web
Kvartsidesannonce til tryk
Kvartsidesannonce til web

Annonce: køb julekalenderen

Halvsidesannonce til tryk
Halvsidesannonce til web
Kvartsidesannonce til tryk
Kvartsidesannonce til web

Har I spørgsmål, så kontakt:

Maria Uribe

E-mail: muribe@hjerteforeningen.dk

Præmier

Hvis man skraber sig frem til fem ens motiver på julekalenderen, vinder man i år to præmier! En præmie til et barn og en præmie til en voksen. Du kan se listen over dette års præmier på billedet herunder.

Julekalender 2021 bagside