Julekalenderen 2022

Vi samler ind, så vi kan give hjertebørn mindeværdige oplevelser – og vi har brug for jeres hjælp!

Når du som frivillig hjælper med at sælge dette års skrabejulekalender, støtter du aktiviteter for hjertebørn og forskning i medfødte hjertesygdomme hos børn. Nedenunder finder du information om, hvordan du kan hjælpe os med at sælge julekalenderen.

Af hjertet tak for din interesse og støtte!

Forside Julekalender 2022 (002)

Information om julekalenderen

• Kalenderen koster 50 kr./stk. og sælges i perioden 18. september – 31. december 2022.
  • Hvis man skraber sig frem til fem ens motiver, vinder man en dobbeltpræmie, dvs. to præmier i samme omgang – én til et barn og én til en voksen. På den måde bliver julekalenderskrab sjovt for hele familien.
  • Kalenderen gemmer på et lykkenummer, der kan indtastes på julekalender.hjerteforeningen.dk for at deltage i lykkenummerkonkurrencen. Ved at deltage i konkurrencen kan man blive én af de ti heldige vindere af en gavepakke til en værdi af 299 kr. til Nordisk Film Biografer.

Sådan bestiller du

Bestilling, udsendelse og afregning foregår via hjerteforeningen.dk/julekalender

• D. 18. september åbnes der for bestillinger via hjemmesiden.
  • Start-oktober begynder vi at sende julekalenderne ud til jer. Plakater udsendes sammen med julekalenderne.

Indsalg eller selvsalg

• Indsalg: lokale butikker; f.eks. lokale børnetøjsbutikker, smykkebutikker, frisører, biblioteket, boghandleren, bageren, slikbutikken osv. I må ikke kontakte Matas.
  • Selvsalg: I er også velkomne til selv at sælge kalenderen på f.eks. caféer, events, julemarkeder, hjertemotionshold, til familien eller ved dørsalg.

Salgsmateriale

• hjerteforeningen.dk/julekalender findes salgsmateriale, som I kan bruge – bl.a. plakater og avisannoncer.
  • Hvis I ønsker at indgå en aftale om salg med en butik, kan I bruge dokumentet ”Aftale om indgåelse af salg”, som I også finder blandt salgsmaterialet på hjemmesiden. Når I har lavet aftaler med butikker og lignende, så meld dem gerne ind til Maria: [email protected]. Så sætter vi det på salgslisten, så folk ved, hvor de kan købe kalenderne fysisk.

Brug af MobilePay ved salg

• Med leverancen af julekalender følger et antal kort, hvorpå man kan notere sit eget (sælgers) MobilePay nummer. Det er IKKE Hjerteforeningen, der leverer et nummer.
  • Det beløb sælgeren har fået ind på MobilePay, overfører sælgeren selv til den person, som står for bestilling og betaling af faktura.

Bestillingsside

Via hjerteforeningen.dk/julekalender foregår bestilling, udsendelse og afregning. Her finder I også forskelligt salgsmateriale.

stoetos.dk/hjerteforeningen kan man fra d. 18. september købe julekalenderen stykvis til eget forbrug.

Procedure for afregning

• Faktura på hele bestillingen sendes sammen med leveringen af julekalenderne (inkl. returlabel til GLS).
  • Deadline for betaling på denne faktura er d. 15. januar 2023.
  • Deadline for returnering af ikke solgte kalendere er d. 15. januar 2023.
  • Ved returnering af ikke solgte kalendere fremsendes en kreditnota på disse + information om nyt retvisende beløb til betaling.

Har I spørgsmål, er I meget velkomne til at kontakte Maria Stensgaard på [email protected].

Ny bagside Julekalender 2022