Virtuel generalforsamling

lbucka

16 apr 2021

Af Kjeld Ahrendsen, formand for Hjerteforeningen Nyborg, redigeret af Lotte Bucka, [email protected]

Som alle lokalforeninger har vi også holdt en virtuel generalforsamling. I Nyborg plejer det at være et tilløbsstykke afsluttende med et traktement, men i år kunne det så ikke lade sig gøre grundet restriktionerne.

Så vi var spændte på, hvordan årets generalforsamling ville forløbe og hvor mange, der ville deltage.

Vi blev 20 deltagende skærme med totalt 29 deltagere. Det gik rigtig godt, dog med lidt startproblemer.

Men deltagerne manglede det efterfølgende traktement, så vi besluttede i bestyrelsen, at det ville vi prøve at råde bod på. Vi fik lavet en lille pose med lidt spiseligt og lidt at drikke, og så kørte vi ud til alle deltagerne om eftermiddagen og afleverede poserne. Vi havde mundbind på og holdt behørig afstand, som det fremgår af billedet.

Virtuel generalforsamling