Velkommen som frivillig

Play Video

Velkommen som ny frivillig i Hjerteforeningen. Vi er glade for, at du har valgt at være med til at gøre en forskel for hjertesagen.

Her på siden finder du vores velkomstprogram, som giver dig en kort introduktion til Hjerteforeningen.

Programmet består af tre lette trin: Først fortæller vi kort om Hjerteforeningen, så fortæller vi om vores frivillige indsatser, og til sidst kan du møde nogle af vores frivillige. Det tager samlet 10 min. at gennemføre, og du kan godt bryde det op over flere omgange. Tryk blot på knappen ’Gennemført’, når du er færdig.

Når du har gennemført programmet, kan du finde relevante links til vores arbejde på den sidste side.

Vi håber, du får en god oplevelse som frivillig for hjertesagen – tak for din indsats.

God fornøjelse!

Hjerteforeningen