Arvekampagne

07 maj 2024

Hele 25 procent af Hjerteforeningens indtægter kommer fra arv fra danskere, der har ønsket at Hjerteforeningen skulle arve dem. Det er med andre ord et vigtigt grundlag for, at vi kan hjælpe de danske hjertepatienter og deres pårørende. Danskerne kan støtte Hjerteforeningen på den måde, som passer til den enkelte. Al støtte er vigtig for vores arbejde for hjertesagen.

I 2019 lancerede vi en arvekampagne for at gøre opmærksom på muligheden for at støtte via arv. Den har kørt i fem år og har nu fået en større opdatering af materialet, som indgår i den – ligesom vi har produceret en ny film, som kører på TV2 og dk4 fra mandag den 6. maj. Vores nye annoncer vil være at finde i de landsdækkende dagblade, og vi annoncerer også på Facebook.

Du kan se filmen her.

Med det øgede fokus kan I opleve at få stillet spørgsmål til arv, testamente og Hjerteforeningens brug af arveindtægter. Arveteamet er klar til at svare på store og små spørgsmål på 33 66 99 00 og [email protected] – I kan enten ringe selv eller henvise.

Læs mere om arv og testamente på hjerteforeningen.dk.

suhyeon-choi-V6UJIenfLME-unsplash

Læs også...