Søskendeweekend

frivillig børneklubben

Formålet med Hjerteforeningens søskendeweekend er, at søskende til hjertebørn kan møde andre i samme situation som dem selv, blive forkælet, hygge, have det sjovt og få en god oplevelse sammen.

Som søskende til et hjertebarn kan man risikere at føle sig overset en gang imellem, og derfor kan denne weekend være en tiltrængt oplevelse, hvor man får fuld opmærksomhed - og møder andre, der måske har det som en selv.

På weekenden deltager ca. 35 børn eller unge mellem 9-15 år, som har en bror eller søster med en hjertesygdom.

Weekenden foregår på Fredericia Vandrehjem, hvor der er adgang til bl.a. subtropisk badeland, haller og bowling, så der er masser af muligheder for sjove aktiviteter i løbet af weekenden.

Søskendeweekend!