Tilbage til forsiden
Lone Bjerregaard Rosenkilde

Mulige foredragsemner:

• Alt i relation til Hjertevenlig kost
  • Kost i relation til forhøjet kolesterol
  • Kost i relation til hjertesvigt eller atrieflimren
Professionel baggrund:
Klinisk diætist og livsstilscoach.

Arbejdsplads:
Privatpraktiserende klinisk diætist i Aalborg

Pris:
Efter aftale - afhænger af bl.a. foredragets længde og antal deltagere m.v.

Kørselsgodgørelse:
Ja, udenfor Aalborg

By:
Aalborg

Tlf:

Træffes bedst:
På mail og/eller telefon (og svares telefonen ikke, kan der indtales besked, og jeg ringer tilbage hurtigst muligt).

Andet:
Baggrundsinfo: Jeg er autoriseret klinisk diætist med mere end 20 års erfaring, primært indenfor sygehusområdet. Solid erfaring indenfor hjertekar området, hvor jeg i 15 år var ansat i Lipidklinikken/Kardiologisk afdeling på Aalborg Universitetshospital. Har varetaget såvel behandling af forhøjede lipider og IHS, samt undervisning på hjerterehabiliteringshold m.v. I min ansættelse i Lipidklinikken tilegnede jeg mig ligeledes forskningsmæssig erfaring, og har været med til at udvikle skemaet ”Hjertekost” sammen med bl.a. Hjerteforeningen. Jeg har været medstifter af gruppen kaldet Sig lipid, som er en landsdækkende erfa gruppe for kliniske diætister indenfor hjertekar området, og i min tid i gruppen var jeg medforfatter på bl.a. folderen ”Mad for dit hjertes skyld”, samt kliniske retningslinjer på området. I 2016 valgte jeg så, at blive privatpraktiserende klinisk diætist, først sideløbende med min ansættelse i Lipidklinikken på AAUH, men siden 2017 har jeg udelukkende arbejdet som privatpraktiserende klinisk diætist, hvor jeg varetager individuelle diætvejledninger, samt forskellige undervisningsopgaver og foredrag. Er fortsat medlem af Hjerteforeningens faglige netværk.