Tilbage til forsiden
Malene Valgreen

Mulige foredragsemner:

• Foredrag (1-1,5 timer): Livsværdier som grundlag for øget livskvalitet.
  • Foredrag (1-1,5 timer): Pårørende, stress og livskvalitet.
  • Workshop (2-3 timer, maks. 25 deltagere): Lær at finde dine livsværdier og bruge dem i dit daglige liv.

At blive patient eller pårørende kan opleves som et jordskælv. Dit oprindelige livsgrundlag ændres – og pårørende oplever ofte øget stressbelastning. Når du bliver bevidst om dine livsværdier og får konkrete redskaber til at håndtere din situation, kan du finde fodfæste igen.

Mit foredrag tager udgangspunkt personlige erfaringer og professionelle coaching-redskaber. På workshoppen får du ”hands-on” og finder dine egne livsværdier.

Mit coaching-speciale er at guide mennesker til at finde deres livsværdier og nedsætte stress. Jeg har bl.a. undervist patientgrupper med livstruende sygdomme og hjertestopoverlevere i yoga. Jeg har holdt foredrag/workshops for bl.a. Bedre Psykiatri, Hjerteforeningen (GUCH) og Parkinsonforeningen.

Kontakt mig gerne for en uformel snak om, hvad I har brug for.
Læs mere: www.malenevalgreen.dk

Professionel baggrund:
Life- og stresscoach, bachelor i idræt, yogalærer, funktionsleder i psykiatrien.

Arbejdsplads:
Selvstændig. Hos REHPA

Pris:
Foredrag: 2.900 kr. + kørsel, Workshop: 4.900 kr. + kørsel.

Kørselsgodgørelse:
Ja. Bor i Odense, men kører gerne rundt i landet.

By:
Årslev