Inspiration til din gåtur

Play Video

Mød Berit som er frivillig gå-vært

I videoen kan du høre Berit fortælle om, hvordan hun arrangerer sine gåture.

Hvilke overvejelser hun har gjort ift. at planlægge ruten, reklamere for turen og meget mere.

Hjertestier

Hjertesti er en afmærket motionsrute, hvor der langs ruten er opsat skilte med Hjerteforeningens logo. Stierne er åbne for alle, men de kan variere meget i forhold til fremkommelighed. Så mangler du en ny rute at gå dine ture på, så prøv en af Hjerteforeningens mere end 300 hjertestier

Find vej til din nærmeste Hjertesti

Gå-programmer

NaturNørd

Introduktion til NaturNørd

Introduktion X GÅ MED - maj

NaturNørd X GÅ MED - juni

NaturNørd X GÅ MED - april

Sansevandring med Sissel

Øvelser til sansevandringer

Inspiration til din gåtur

Uanset om du er nybegynder eller garvet gå-entusiast, kan det være nyttigt med inspiration til din gåtur. Måske vil du gerne udforske dit lokalområde, eller har du lyst til at give dine gå-fæller en særlig oplevelse med på vejen?

Find endnu mere inspiration til din gåtur

Kom med i 'Netværk for frivillige i GÅ MED'

302244801_634145201360120_983225526376421060_n

I Facebook-gruppen 'Netværk for frivillige i GÅ MED'  kan du komme i kontakt med andre gå-værter og gå-venner i GÅ MED. Her kan du dele erfaringer, gode råd, tips og tricks og få input til de udfordringer du kan opleve ved at stå i spidsen af gåture.

Find Facebook-gruppen gennem denne QR-kode eller linket nedenfor. For at blive medlem af gruppen skal du klikke på linket og anmode om at blive medlem af gruppen.