Kender du en, der har reddet liv?

jhedelund

18 aug 2022

Hvert år kårer Hjerteforeningen, som I ved, en eller flere modige personer, der har reddet liv, da et medmenneske faldt om med hjertestop. Blandt de indstillede kårer Hjerteforeningen sammen med et dommerpanel Årets Hjerteredder 2023.

Som frivillig i Hjerteforeningen ved du om nogen, hvor afgørende det er at reagere hurtigt, tilkalde hjælp og gå i gang med den livreddende førstehjælp, når lynet slår ned. Hurtig hjælp kan redde liv.

I Hjerteforeningen ønsker vi at hylde de modige livreddere, der trådte til ved et hjertestop, og derfor vil vi gerne høre fra dig, hvis du kender en, du har lyst til at indstille som kandidat til Årets Hjerteredder.

Du har muligvis kendskab til personer, der har trådt til ved et hjertestop, og som fortjener at blive anerkendt og hyldet for deres modige indsats. De personer er du velkommen til enten selv at indstille, og du er også velkommen til at kontakte os, så skal vi hjælpe dig videre i processen.

Her kan du selv indstille kandidater: TRYK HER!

Du kan kontakte enten Agnete Munk Idon på [email protected] eller Lotte Bucka på telefon 33 67 00 19 eller på [email protected] og høre mere om at indstille.

Fristen for at indstille kandidater til Årets Hjerteredder 2023 er den 1. november 2022.

Vi håber, du vil være med til at udbrede kendskabet til Årets Hjerteredder.

Billede - bestil kursus - mindre format