Må vi beholde dine oplysninger?

Opdatering af GDPR samtykke

Hvis du vil se hvilke oplysninger, vi har om dig, kan du klikke HER

• Din e-mail bliver udelukkende brugt til at sende bekræftelsesmail, når du har udfyldt og indsendt denne formular.
  • Ønsker du at blive på listen, men har opdateringer (nye mulige foredragsemner, arbejdsplads, pris, kørselsgodtgørelse, by, mail, telefonnummer), kan du skrive dem her eller besvare den mail, du modtog fra [email protected]
  • Før Covid-19 satte en stopper for fysiske foredrag arbejdede vi i Hjerteforeningen på at lave webinar-tilbud til vores medlemmer. Det er vi kommet rigtig godt i gang med, og tilslutningen fra frivillige og medlemmer har været kæmpestor! Det er derfor noget, vi vil blive ved med. Vi supporterer og støtter vores frivillige i det omfang, det er nødvendigt,
  • Jeg giver hermed mit samtykke til at Hjerteforeningen må anvende mit navn, min mail, min titel, mit arbejdssted til foredragslisten. Du kan til hver en tid og uden begrundelse, tilbagekalde dit samtykke ved at skrive til [email protected]. Du kan læse mere om Hjerteforeningens behandling af dine oplysninger og dine rettigheder på Persondatapolitik
tjekliste_kasserer