MobilePay

mobilepay

Hvordan får jeg MobilePay i min lokalforening/klub?

Selvom Hjerteforeningen som patientforening er godkendt efter ligningsloven §8, hvilket giver gebyr fritagelse på både abonnement og transaktioner, så er lokalforeninger og klubber ikke selvstændigt godkendt efter ligningsloven §8. Men vi har en aftale, som gør at I alligevel kan slippe for gebyrer.

Dette kræver dog, at I opretter jer hos Mobile Pay, og angiver at I er en patientforening under Hjerteforeningen – se nedenfor.

Opret log-in til MobilePay-portalen (husk dine login oplysninger - det bliver dit fremtidige login).

  • Indtast virksomhedsinformation og kontaktperson
  • Vælg MyShop som produkt
  • Opret det første betalingssted og vælg den konto, som pengene skal gå til (når dit første MyShop-nummer er klar, kan du altid oprette flere)
  • Accepter betingelserne

MobilePay kontakter dig med uddybende spørgsmål omkring oprettelsen, og du vil herefter modtage en mail fra dem, når din MobilePay MyShop er klar til brug. Bemærk, at der kan være lidt ventetid før du hører fra dem.

MobilePay kan også kontaktes telefonisk på +45 45 14 44 40.

Du kan finde hjælp til de hyppigste spørgsmål her.

Bliv en del af fællesskabet og Hjertesagen!

Klik på knappen og udfyld formularen - så kontakter vi dig!