Ny brandidentitet

ny brandidentitet

I løbet af 2024 vil Hjerteforeningen skifte visuelt udtryk - og du skulle gerne bemærke det.

Hvis vi skal have endnu flere med ombord i kampen for et liv uden hjertesygdom, skal vi appellere bredere, end vi gør i dag. Og her tror vi, at et nyt og mere moderne udseende vil hjælpe os på vej.

Selvom Hjerteforeningen visuelt skifter klæder, er det absolut ikke ensbetydende med, at vi skifter hverken værdier eller holdninger. Hjerteforeningen er, og skal altid være, en sygdomsbekæmpende organisation. En slags folkebevægelse, der kæmper for at støtte forskning, for at forebygge hjertesygdomme og for at sikre ordentlige vilkår for hjertepatienter og pårørende, uanset hvor I landet de bor.

Det vil vi fortsætte med. Men fremover bliver indpakningen lidt anderledes – og lidt bedre. Måske endda lidt pænere - og uden tvivl mere moderne.

I takt med at vi udruller vores nye design, vil vi holde jer alle orienteret i nyhedsbreve og her på denne side.

Det vil i første omgang være det digitale materiale der bliver udskiftet, og dernæst vil vi gradvist udskifte det fysiske materiale i det tempo det bliver brugt.

Hør desuden Christine Avlund forklare hvorfor Hjerteforeningen har behov for et nyt brand og hvad det skal kunne i videoen nedenfor.

Det første materiale der er klar vedrører Facebook, hvor du nu kan hente det nye profilbillede og coverbillede, samt en kernefortælling du kan knytte til opdateringen i dit feed.

Hvis du har spørgsmål til de nye klæder, så kontakt din frivilligkonsulent eller projektansvarlige.