Logo, designguide og billedarkiv

designguidecover

Designguiden er udviklet, så vi kan kommunikere klart med et ensartet og samlende udtryk, der underbygger Hjerteforeningen som ét brand. Designguiden er et værktøj, der skal bruges i udarbejdelsen af al kommunikation og alle materialer. Den indeholder logo, slogan og typografi samt præcisering af farver mv.

Du kan hente designguiden siden tillige med Hjerteforeningens logo, og herunder et tilpasset logo til hver enkel lokalforening og klub:

Bemærk logoet er transparent. Dvs. den mørke tekst bliver usynlig på en mørk baggrund. Hvis du derfor ønsker logoet med med lys tekst, så kontakt frivilligadministrationen eller din frivilligkonsulent.

Billedarkiv

Herunder kan du hente billeder af Hjerteforeningens kerneaktiviteter, du frit kan bruge alt efter formålet.

Hvad er Hjerteforeningens nye brand?