Hjerteforeningen lukker sin webshop

06 nov 2020

Hjerteforeningen har efter grundig overvejelse besluttet at lukke webshoppen. Trods et godt samarbejde med Mercoprint, som har stået for lager, forsendelse mm., er det ikke lykkedes at skabe trafik nok på shoppen, og den løb derfor ikke rundt økonomisk.

Der holdes oprydningsudsalg, hvor der er mulighed for at spare mellem 20-70 %, indtil webshoppen definitivt lukkes den 21. november. Se shoppen her.

Det er tanken, at man fortsat skal kunne købe blodtryksapparater og hjertestartere gennem Hjerteforeningen. Det kommer der mere information om inden så længe.

Frivilligportalen ændres der ikke på, og Hjerteforeningens frivillige kan derfor – på helt vanlig vis – fortsat bestille forskellige materialer på portalen.

Billede_lukningfroshop

Læs også...