Hjertestier

hjertesti

En hjertesti er en afmærket motionsrute, hvor der langs ruten er opsat skilte med Hjerteforeningens logo. Stierne er åbne for alle, men de kan variere meget i forhold til fremkommelighed.

Mange af Hjerteforeningens lokalforeninger arrangerer faste ugentlige begivenheder på hjertestierne, fx Gå Med eller ugentlige træningssamlinger med forskellige aktiviteter. Herudover afholdes der mange steder enkeltstående events og årlige lokale begivenheder fx nytårsmarcher og motion i samarbejde med foreningslivet eller andet.

Hvis du holder af at bruge din krop i smukke omgivelser og i selskab med andre, så er hermed en opfordring til at benytte din lokale hjertesti.

Vil du Gå Med?

Alle ruter findes digitalt på hjertestier.dk,  hvor man kan finde sin lokale sti og orientere sig i ruten.

Ønsker I selv at trykke fysiske Hjertesti-foldere, eller har I rettelser til samme, så skriv til [email protected].

Du kan læse mere ved at besøge Hjertestiernes hjemmeside. Du kan også altid kontakte din frivilligkonsulent.

Bliv en del af fællesskabet og Hjertesagen!

Klik på knappen og udfyld formularen - så kontakter vi dig!