Hjertetouren

Foto: Jørgen Vinberg

Hjertetouren er et 24 timers cykelløb til fordel for Hjerteforeningen og Børnehjertefonden.

Thomas Christensen-Degn og hans hustru Charlotte har startet dette projekt, som alene har til formål at støtte Hjerteforeningens og Børnehjertefondens arbejde indenfor forskning, oplysning, rådgivning og forebyggelse af hjerte-kar-sygdomme.

Hjertetouren indsamlede i 2023 imponerende 376.484 kroner til Hjerteforeningen - Tak for støtten!

Forhåndstilmelding til Hjertetouren 2024 er ÅBEN og du kan reservere din plads her.

Hjertetouren 2024 løber af stablen den 24.-25. august og er samtidig et 10 års jubilæumsløb.

Thomas Christensen-Degn mistede den 1. oktober 2014 sin far og bedste ven efter en hjertetransplantation. Han har – i sin fars ånd – besluttet, at han vil gøre en forskel til fordel for Hjerteforeningen, der gennem næsten to årtier har været en fast bestanddel af familiens liv. Målet er at samle endnu flere penge ind til Hjerteforeningen og Børnehjertefonden ved at finde sponsorer og ryttere til 24-timers eventet.

Læs mere om touren HER

Hjerterdametouren - det hyggeligste kvindecykelløb

Besøg Hjertetourens hjemmeside her.