Frivilligdag og repræsentantskabsmøde 2022

jhedelund

22 maj 2022

Hjerteforeningen holdt frivilligdag og repræsentantskabsmøde på Nyborg Strand hotel lørdag d. 21. maj 2022.

150 af Hjerteforeningens frivillige fra lokalbestyrelser og klubber var mødt op til en spændende dag med gode drøftelser på tværs af landsdele.

På frivilligdagen kunne man følge en række sessioner og her give input til fx det gode bestyrelsesarbejde, medlemshvervning og relationen til vores aktivitetsfrivillige. I vandrehallen kunne man besøge vores frivilligbårne kerneaktiviteter og få en snak med projektlederne og frivillige. Frivilligdagens samlede program var udviklet i tæt samarbejde med frivillige fra syv lokalforeninger landet over.

Om eftermiddagen blev Hjerteforeningens repræsentantskabsmøde afviklet, hvor formanden gav sin beretning, hvor Hjerteforeningens vedtægtsændringer blev vedtaget, og hvor vi bød to nye medlemmer velkomne til bestyrelsen. Velkommen til Tove Hanghøj og Anders Gjesing.

Tak for en lærerig og spændende dag i frivillighedens tegn.

Vil du læse mere om dagen og se eller gense indholdet, så TRYK HER!

DSC08732_Kjerumgaard_com (5)