Hvorfor skal vi egentlig have et nyt brand?

08 maj 2024

Som I måske har bemærket, så er vi  i gang med at skifte visuelt udtryk. Det sker gradvist i løbet af 2024. Men hvorfor egentlig?

Hvis vi skal have endnu flere med ombord i kampen for et liv uden hjertesygdom, skal vi appellere bredere, end vi gør i dag. Og her tror vi, at et nyt og mere moderne udseende vil hjælpe os på vej.

Hjerteforeningens farveekspert (Brandmanager) Christine Avlund har taget sig en god halv time til at forklare netop dette i videoen nedenfor.

Selvom Hjerteforeningen visuelt skifter klæder, er det absolut ikke ensbetydende med, at vi skifter hverken værdier eller holdninger. Hjerteforeningen er, og skal altid være, en sygdomsbekæmpende organisation. En slags folkebevægelse, der kæmper for at støtte forskning, for at forebygge hjertesygdomme og for at sikre ordentlige vilkår for hjertepatienter og pårørende, uanset hvor I landet de bor.

Det vil vi fortsætte med. Men fremover bliver indpakningen lidt anderledes – og lidt bedre. Måske endda lidt pænere – og uden tvivl mere moderne.

Du kan som altid læse mere og følge med her på Frivillignet.

 

ny brandidentitet

Læs også...