Invitation til onlinemøder om strategi

02 aug 2024

Arbejdet med Hjerteforeningens nye strategi fortsætter og er nu nået ind i en ny fase.

Den nye strategiske retning bygger på konklusioner, der kom ud af den kontekstanalyse, som vi drøftede på Frivilligdagen. Hvis du har lyst til at genbesøge de snakke, vi havde på Frivilligdagen, kan du finde præsentationen fra dagen på Frivillignet.

I foråret gennemførte vi to onlinemøder om strategien, hvor over 100 frivillige på tværs af aktiviteter deltog og kom med gode input til processen.

Til september vil vi igen holde to møder, hvor vi rigtig gerne vil have jeres input og perspektiver på Hjerteforeningens nye strategiske retning.

Møderne er fastlagt til den 17. september og den 23. september begge dage fra kl. 17.00-18.00 online på Teams.

Program og plan for møderne:

• Intro og velkomst v/ formand Lars Frederiksen
  • Hjerteforeningens nye vision v/ Adm. direktør Anne Kaltoft
  • Gruppedrøftelser og opsamling i plenum v/ leder af Frivillighed og Rådgivning Pernille Hauge Ibsen
  • Næste skridt og tak for i dag v/ Anne Kaltoft og Lars Frederiksen

Tilmeld dig til ét af møderne!

Deadline for tilmelding er hhv. den 15. september og den 19. september.

Har du spørgsmål ifm. din tilmelding, så skriv til os på [email protected].

pexels-fauxels-3183197

Læs også...