Årsregnskab

aarsregnskab

Hvert år skal lokalforeninger og klubber indsende regnskab for det forgangne år. Foreningsregnskabet til både klubber og lokalforeninger kan hentes her på siden.

Gem filen på din computer med navnet 'foreningensnavn_regnskab_årstal' (fx hfassens_regnskab_2022 eller bkmidt_regnskab_2022 osv.)

OBS! Husk at gemme som *.xlsm, da filen benytter makroer. Har du ikke en nyere version af Excel, kan du med fordel bruge jeres foreningskonto, hvor I har adgang til Microsoft Office - se evt. under "Vejledning til Office" på frivillignet 

Underskrevet regnskab sendes med frist senest 15. marts til finans@hjerteforeningen.dk jf. hovedvedtægter §9 stk. 5. Der kan underskrives digitalt via DigiSigner. Har I behov for dette, kan I kontakte frivilligadministrationen frivilligadministration@hjerteforeningen.dk.

Bilag skal ligeledes indsendes enten fysisk til Hjerteforeningen, Vognmagergade 7, 1120 København, att. Finans eller som elektronisk bilag i en mappe på jeres lokale Onedrive. Kopier linket og send det til finans@hjerteforeningen.dk.

Vejledning til brugen af foreningsregnskabet følger herunder i nogle korte videoer.

1. Præsentation

2. Forsiden

3. Budget og tilføjelse af aktiviteter

4. Kontoplan

5. Eksempel på bogføring

6. Periodisering

Har I brug for supplerende hjælp, er I altid velkomne til at kontakte jeres frivilligkonsulent. Deadline for at sende årsregnskabet ind er 15. marts.

Bliv en del af fællesskabet og Hjertesagen!

Klik på knappen og udfyld formularen - så kontakter vi dig!