Vejledning til Office

vejledningmail

Som frivillig i en bestyrelse får man stillet Microsoft 365 til rådighed, som indeholder forskellige programmer. Office365 indeholder bl.a. Excel, Word, Teams og Outlook, hvor I kan tilgå jeres foreningens mail. I kan med fordel også bruge jeres Microsoft 365 til at gemme og beskytte jeres filer i Onedrive.

Her på siden kan du via videoer eller manualer få indsigt i, hvordan du kommer igang med at bruge Mail, Onedrive, Forms og Teams.

Mail. Som lokalforening eller klub får du din egen Hjerteforeningsmail. Se instruktionsvideo herunder:

Onedrive bruges til gemme og beskytte filer, dele dem med andre, samt få adgang til dem på alle dine enheder. Se instruktionsvideo herunder:

Forms kan bruges til oprette undersøgelser, tests og afstemninger. Se instruktionsvideo herunder:

Teams bruges til afholdelse af online møder. Se instruktionsvideo herunder:

Udover instruktionsvideoerne kan man hente hjælp til de forskellige værktøjer og programmer i manualerne i de røde bokse her på siden.

Har du spørgsmål eller kommentarer så kontakt din frivilligkonsulent.

Årsregnskab - se hvordan og hvornår