Logo, designguide og billedarkiv

Designguiden er udviklet, så vi kan kommunikere klart med et ensartet og samlende udtryk, der underbygger Hjerteforeningen som ét brand. Designguiden er et værktøj, der skal bruges i udarbejdelsen af al kommunikation og alle materialer. Den indeholder logo, slogan og typografi samt præcisering af farver mv.

Du kan hente designguiden tillige med Hjerteforeningens logo, og herunder et tilpasset logo til hver enkel lokalforening og klub:

Bemærk logoet er transparent. Så benyt det på en baggrund i henhold til designguiden.

Har du behov for logoet i sekundære farver eller andre filtyper, så kontakt frivilligadministrationen.

Billedarkiv

Herunder kan du hente billeder af Hjerteforeningens kerneaktiviteter, du frit kan bruge alt efter formålet.

Hvad er Hjerteforeningens nye brand?

Hvad er Hjerteforeningens nye brand?

Hvis du vil vide mere om baggrunden for moderniseringen af Hjerteforeningens logo, som har været uændret siden organisationens grundlæggelse i 1962, eller processen med frembringelsen af det nye logo, så se videoen herunder, hvor både formand, direktør og brandmanager Christine Avlund præsenterer logoet.

Bliv en del af fællesskabet og Hjertesagen!

Klik på knappen og udfyld formularen - så kontakter vi dig!