Standardfolder

trees

Digital markedsføring på Facebook, hjemmesider, medlemsmails, infotavler, etc. skaber masser af synlighed.

Der kan dog stadig være behov for fysisk materiale i nogle henseender.

Derfor kan du hente en skabelon til en standardfolder til jeres aktiviteter. Skabelonen er lavet i PDF og der er skriv-selv felter, hvor du kan indsætte din information.

(Der lanceres en ny version i 2024 med design og layout, der matcher Hjerteforeningens nye brand, hvorfor den aktuelle udgave snarligt forældes.)

Se evt. i eksemplet hvordan folderen kan se ud, og hvor det er, du kan udfylde skriv-selv felterne. (Teksten er opdigtet, og er udelukkende tænkt som inspiration.)

I bestiller selv direkte hos trykkeren. Hjerteforeningen har lavet en aftale med ABC Print, som gerne trykker og sender til jer. Vi har gode erfaringer med samarbejdet. Fakturaen sendes til bestilleren og bogføres i det lokale regnskab.

Hvis I selv har kontakt til et billigere alternativ, så er I velkomne til at benytte dette.

Vi opfordrer jer til at kun trykke de antal, I har behov for – både af hensyn til klimaet men også økonomien.

Brug for særlig vejledning til Hjertestifoldere? Så se mere her.

Har du brug for yderligere hjælp, så kontakt Frivilligadministrationen eller din frivilligkonsulent.

Kommunikation til medlemmer