Hjertecaféer

hjertecafe-1

Med Hjertecafeer kan du som frivillig bidrage til at skabe meningsfulde fællesskaber for hjertepatienter og deres pårørende.

Du kan være med til at skabe et trygt rum, hvor man kan dele tanker med ligesindede og hjælpe hinanden i livet med en hjertesygdom eller facilitere faglige oplæg fra fx diætister, læger, psykologer eller sygeplejersker.

Kender du "Hjertecafé samtaleboksen"?

En hjertecafé kan se ud på mange måder, og hvis du vil prøve en populær og nyudviklet version "Hjertecafé med samtalen i centrum", så hiv fat i din frivilligkonsulent eller bestil "Hjertecafé samtaleboksen" på frivilligportalen. Du kan tage et smugkig på manualen her. Eller materialerne længere nede på siden.

Du kan også få fif og gode råd omkring opstart hos andre frivillige som allerede har afholdt en "Hjertecafé med samtalen i centrum"

Hanne Andersen fra Hjerteforeningen Assens: Tlf. 29 61 74 49, [email protected]

Knud Bisgaard fra Hjerteforeningen Kolding: Tlf. 25 12 06 22, [email protected]

Marianne Fredslund fra Hjerteforeningen Haderslev: Tlf. 50 46 80 38, [email protected]