Lokal synlighed

medlemshvervning

Det bedste man kan gøre for at opnå synlighed er ved at afholde gode arrangementer og tilbyde stabile og meningsfulde aktiviteter.

Skulle det dog ske at du gerne vil at endnu flere får kendskab til alt det gode I laver og at flere støtter den gode sag, så er der her på siden inspiration at hente.

I den røde boks på siden kan du hente en guide til hvordan du får mest mulig synlighed ud af det du allerede gør i forvejen.

Befinder du dig på en messe, et marked eller foran den lokale dagligvarebrugs og gerne vil vide, hvad du kan stille op med? Så er idérigdommen heldigvis stor blandt projekterne, lokalforeningerne og klubberne.

Her på siden vil vi gerne dele ud af jeres ideer - så har du haft succes med et initiativ, som ikke er nævnt, så send dit forslag til [email protected] eller kontakt din frivilligkonsulent.

Samlet brainstorm fra workshop på Frivilligdagen 2023.
Kommunikation til medlemmer