Pressemeddelelser

Foto: iStock

Presseomtale i ugeaviser kan være med til at skabe opmærksomhed om de mange lokale arrangementer og aktiviteter, som I står bag.

Presseomtale er en god og nem måde at udbrede kendskabet til jeres arrangementer, og presseomtale kan ofte få flere interesserede til at deltage.

Når I afholder nytårsmarcher, hjertecaféer og foredrag, Hjerteredderkurser, Hjertemotion, gåture mv. er det derfor en god idé at sende en pressemeddelelse til aviserne i lokalområdet – både ugeaviserne og de regionale dagblade.

Udover at det kan hjælpe med at få flere deltagere til arrangementet, hjælper presseomtale i medierne også med at sætte vores vigtige hjertesag på dagsordenen lokalt.

Skab synlighed på Facebook

Skab synlighed på Facebook

Du kan også selv skrive pressemeddelelser og sende til aviserne. Du kan hente tip og ideer til at skrive pressemeddelelser i vejledningen her på siden eller i videoen herunder.

Hvis du har brug for hjælp, eller er der en skabelon du savner, kontakt endelig din frivilligkonsulent.

Bliv en del af fællesskabet og Hjertesagen!

Klik på knappen og udfyld formularen - så kontakter vi dig!